سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره UPVC چیست؟

 

پنجره UPVC چیست؟

پنجره upvc در حال حاضر یکی از پر کاربردترین پنجره های دنیا می باشد. یکی از مهمترین مزایای پنجره upvc عایق بودن این پنجره ها می باشد. پنجره upvc در برابر گرد و غبار و آلودگی صوتی و هوایی کاملاً عایق می باشد. پنجره upvc از ایمنی و امنیت بالایی برخوردار است و در مقابل ضربه مقاوم می باشد. این پنجره ها در برابر شرایط آب و هوایی (گرما و سرمای شدید، رطوبت زیاد) تغییر شکل نمی دهند و عمر بالایی دارند. از دیگر ویژگی های پنجره upvc می توان به زیبایی آن در طراحی نسبت به پنجره های قدیمی اشاره کرد.

پنجره upvc با عملکرد خود از خروج انرژی داخل خانه به بیرون جلوگیری می کند در نتیجه با استفاده از پنجره upvc هزینه های خود را کاهش داده و در مصرف سوخت صرفه جویی می گردد.

نصب و جایگزینی پنجره upvc نسبت به دیگر پنجره ها بسیار آسان تر صورت می گیرد، در هنگام نصب احتیاج به هیچ تخریبی در اطراف پنجره نمی باشد فقط کافیست ابعادبرداری به صورت دقیق انجام شده باشد.

ضد حریق و ضد زنگ بودن پنجره upvc دو ویژگی بسیار مسبتی که مکمل ایمنی و امنیت این نوع پنجره می باشد. در ضمن در صورت برخورد آب یا رطوبت زیاد پنجره upvc خراب نمی شود.

شیشه پنجره دوجداره شیشه های خاصی می باشد که مانند قاب پنجره کاملاً عایق بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. این شیشه ها از چند لایه تشکیل شده که در بین لایه ها هوای خشک قرار داد تا شیشه ها را عایق سازد. البته علاوه بر هوای خشک از عایق صوت و حرارت نیز استفاده می گردد.